Archiwa

Najnowsze wpisy

autor

wielki tydzień

no nie wiem, nie wiem .

Zamieniłam w tym tygodniu dzieci 2x na szczeniaczka 2x.

Siedzę więc w domu od 3 dni z pięciorgiem zwierząt.

Nie wiem co lepsze. chyba jednak dzieci. Szczeniaczek bardzo żywotny. W połączeniu z mym psem z ad-hau-de to jest coś jak zjedzenie garnka fasoli na pusty żołądek. No można wyjebać w kosmos.

Nie śpimy za bardzo , tzn krótko. Ale potem odsypiamy w dzień.

Okna mam umyte. Już dużo wcześniej, no co wy, jestem przygotowana. Okna były zawczasu myte – w sierpniu.

Żeby ze wszystkim zdążyć.

Mam dzisiaj urlop, tak postanowiłam. W związku z tym siedzę i nadrabiam zaległości z całego dnia. Bowiem urlop dzisiejszy upłynął mi na diagnozowaniu czy komputer jebnął bo jebnął czy może nie umiem go włączyć  czy może to bezpieczniki.

Następnie diagnozowałam samochód mój dostawczy.

Diagnoza miała miejsce w drodze do mechanika. Dostałam cynka że coś trze, i że to klocki (lego).

A ja mieszkam przy lotnisku gdzie latają F14 i one jak lecą to bardzo hałas jest.

I jadę tym wanem i hamuję ale myślę, nie no to Fczternastki latają. Ale tak latają przed każdym zakrętem i ja je wyzwalam nogą ?

No naprawdę klocki dawały hałas dość wyraźnie podobny do samolotów wojskowych.

No nic, samochód u mechanika. Można w sumie nim jeździć i grać kartami w wojnę. I jak jest wojna to po hamulcach i to taka wartość akustyczna dodana do gry karcianej.

Potem to już tylko byłam w banku , wisiałam na infoliniach i podjęłam decyzje o ucięciu dość pokaźnego konaru perukowca.

Płakałam jak cieli. Ale szybko zamówiłam małe drzewko perukowca na allegrze i poczułam się lepiej.

No.

A wy jak tam ?

czas

Przeczytałam ostatnio w jakims tam biznes-cośtam, 20 prawd objawionych które dobrze sobie uswiadomic przed rozpoczęciem pracy zawodowej.

I tam stoi napisane, ze to jest UWAGA normalne – że czasami pracuje się po 12h a czasami człowiek się ni chuja nie może zmusić.

Jezu ale ktoś to zdefiniowal i tak jest po prostu ???

Matko. zebym to ja wiedziała wcześniej to może bym się tak nie zamartwiala ze czasami pacze tempo w excela i nie rozumim co on do mnie mówi.

I nie mam siły wykręcić numeru ( WYKRĘCIĆ ??? chyba WYSTUKAć, (NASTUKAĆ CI ? czy może CIĘ STUKNĄĆ ??)). A potem się budze w środę i poppierdalam i o 9.37 już  mam wszystko załatwione.

W ogóle to człowiekowi się wydaje ze cos odkrywa a to się potem okazuje ze jakby sorry ale ta prawda była w wikipedi 14 lat temu.

Np. to że jak się trenuje to i tak się człowiek męczy. Ja myslalam ze jak będę napierdalac te treningi to za 3 mc już nic mnie nie ruszy.

A tu proszę czwartek a ja nie mogę ruszyć ręką po tych pompkach w pn.

no albo boże myślę, co za strona zajebista na Fejsie no jatej !!!

A tam proszę – 67 znajomych moich już to polubiło. Oni to chowają przede mną ???

 

o, albo to, że jak w oodali zatrąbi pociąg.

I mi się wtedy ściska żołądek i mi jest smutno.

PROSZ zdefiniowane :

Ameneurosis – gdy w nocy usłyszmy trąbiący gdzieś w oddali pociąg. Ten dźwięk, który zarazem brzmi tak smutno i samotnie, a jednocześnie jest niesamowity, pociągający, wzywa nas do podróży, do ruszenia się stąd.

 

Ja pierdole !

to jest normalnie jakas zmowa, wszystko ukrywacie przedemna a ja potem przez przypadek się dowiaduje !!!

 

 

Sonder – kiedy uświadamiamy sobie, że każdy człowiek ma życie równie złożone jak my. Że każdy ma swój własny, osobny świat przyjaciół, ambicji, obaw, przyzwyczajeń i dziwactw. Że to jest ta wielka epopeja, która toczy się wokół nas codziennie i niezauważenie, jak mrowisko, które rozciąga się w głąb ziemi i łączy się tajemnymi, nieznanymi przejściami z tysiącami innych żyć, w których nigdy nie będzie nawet śladu po tym, że myśmy istnieli. Że dla tych wszystkich ludzi jesteśmy niczym więcej jak statystami na drugim planie w kawiarni, porannym korkiem na drodze, rozświetlonym oknem o zmierzchu.


http://myslnikstankiewicza.pl/slownik-nieoczywistych-smutkow/

„Prawdziwy facet ma takie coś, że jak stoisz naprzeciwko niego, to czujesz, że stoisz naprzeciwko faceta. On nic nie robi. Oddycha tylko i się patrzy.
I żeby być prawdziwym facetem, to trzeba mieć takie coś.”

~ Ks. Piotr Pawlukiewicz

Tyle co mam do powiedzenia.

To jest strasznie fajne jak facet wie czego chce i to bierze. Od życia.

I nie trzeba go trzymać za rączkę. I jak stoi to stoi. A jak siedzi to siedzi.

Ja rozumiem, że ma ciężki dzień i idzie do jaskini.

Też chadzam do mojej. Różowej z cicikiem. Jego jest zapewne czarna z metalowymi okuciami. Ma tam wkrętarkę i klucz nasadowy. Ja w mojej mam brokat i zdjęcie wójka Jessiego z Full House. Więc ja to ogarniam.

Ale ni chuja nie ogarniam jak on nie wie czego chce.

Jak nie potrafi kobiecie powiedzieć że ładnie wygląda, nawet jak nie wygląda.

Są pewne bardzo fajne konwenanse. Ona jemu że zabójczo przystojny on jej że śliczna. Róbmy tak, to MIŁE.

Ale do czego ja zmierzam?  (cholera wie)

Zmierzam do tego, że dobrze jest gdy facet jest mężczyzną w związku a nie kobietom.

Nie wiem , no powiedzcie coś.

Ja naprawdę myślę tak jak ten ksiondz. no nie wiem o czym to świadczy. Ale ksiondz ma rację proszę ksiendza.

To ja może dam na mszę w tej intencji. By oni stali i oddychali.

Tyle.

poniedziałek 9 rano.

W zasadzie 9.16. Czy ktoś miał już sex od rana ?

dokąd pójdziemy Polsko ?

W stolicy smog. Smierdzi, samochody brudne, wszystko śmierdzi.

Kocham hotele. kocham. mogla bym mieszkac w hotelu. W sumie wystarczy ze komus jeden pokoj wynajme i proszę. mam hotel.

Hotele są takie fajne.. I mają tyle możliwości. HAHAHH

A. mówi, że w sobotę impreza. że trzeba się przebrać ZA POPRZEDNIE ŻYCIE.  A potem dzwoni druga A i mówi, ze jest przebierana impreza pt WARZYWA I OWOCE.

to zastanówmy sie jak zrobić jedno przebanie na impreze POPRZEDNIE ZYCIE i  WARZYWA I OWOCE.
Może występię jako dżem ?
nie, to raczej następne.
Jakie poprzednie życie miał arbuz ?
Kim był arbuz przedtem ?
strasznie trudne.
pomyślę.

Brotje Enerdży

Są !!! Są jeszcze Zenki na tym świecie cos chcą ratować niewiasty.

Są !!!!

Siedzę bowiem w bjurze. i pracuje. Noc, ciemno, minus 7.  W Irkutsku -30, Sydnej +20.

NIEWAZNE. zupełnie . (Oslo O – „zero”)

u nas minus siedem.

poszłam z bjura na chwilę otulić dziadki kołdrą.

i coś mi wieje po łydkach, złuszczonych co prawda, więc bez skóry mniejsze czucie. ale coś mi zawiało.

Dygresja : piec mam gazowy. Mam taką wizję, że jak tylko go dotknę, on wybuchnie i w zasadzie tyle.

więc ide. do pieca.

i co ja widzę. Widzę, że płomienia nie ma, tempertura na piecu 19,7 stopnia.

1,2 bara.

niedobrze myślę.

niedobrze.

((ale na drugim planie (myślowym) akcja przebiegła szybko.

koce, dużo kocy, kominek, drewno, dużo drewna, farelka, owcza wełna, koń !!! muszę szybko załatwić konia ! w zasadzie to trzy. niestety świerzo zabite. Leonardo na filmie spał wew wnętrzu konia. Stadniny. www.stadniny.pl. jak tego konia przywieźć ? saniami ? Ma ktoś telefon do Leonadra ? oj zaraz, mój dziadek świętej pamięci był Leoś , www.medium.pl ???? ))

No nic, może ten piec zresetować  ? jest jakaś apka na Brotje ? a serwis chociaż 24 ?

Mój serwisant co robił przegląd w lipcu – na zimę oczywiście w chuj empatii. W chuj. Swoją drogą polecam – przy czyszc zeniu pieca GAZOWEGO wydawał dźwięki „o kurwa” „aj!!!” „no działaj!” „kurwa! iskra!”.

Dzwonię więc dalej, gdziekolwiek, pogotowie gazowe, stadnina koni, ministerstwo gazu ziemnego, producent orzeszków ziemnych.

Junkers, dobra, niech będzie junkers.

I tu nastąpił cód.

Zenek co nie zna się na moim piecu przeprowadził mnie za rękę przez analizę pieca, płomienia, zasobnika i wreszcie termostatu.

Upuszczaliśmy jak temu koniowi krwi – ciepłej wody memu domowi.

Macaliśmy rury, zaglądaliśmy w odmęt odwiertu gazowego.

I Zenek zawyrokował. Pani pójdzie i wyjmie z pilota do tv baterie i wymieni w termostacie.

(nie wspominałam, że nie mam TV wogole i tym bardziej pilota, ale kurwa w odmętach szuffffflady była jedna bateria).

Wymieniłam.

Piec zrobił ffffffsssssfffff i SRU (wybuchł, z mapy polski zniknął Poznań).

I popłynęło ciepło.

Zenek odetchnął. Ja pobogosławiłam Zenka.

Aleluja.

Nastała Ciepłość.

Odwołałam konie. Czy konie mnie słyszą ???

 

Komuś wina?

cielęcina

Bardzo dziękuję za wszystkie porady, zbierzemy to wszystko kiedys w książkę i wydamy co ?

„co wciągać nosem, pierwsza nie -żona radzi ”

Zauważyłam, że nie  ma w ogóle wilgoci. W otoczeniu, środowisku i na ziemi.

Wszystko wysycha.

Z racji permanentnego gluta tracę bowiem dużo wody. I nie pobieram jej naturalnie z otoczenia.

Mam wszystko suche. Ale to może tez i ze starości. No. I te białe łydki. Poezja. I te przesuszone czerone popękane ręce.

nono . to sobie naprawdę zrobiłam dobry piar.

Gratuluję.

Wczoraj też zauważyłam, że nie ja tylko.

Młodzieniec co ze mną podnosił sztangi miał tak przesuszone i blade łydki, że świeciły w ciemnościach a suchość była taka, że to nawet ja widziałam, że było gorzej niż u mnie.

Nie wiem, myślę, że są faceci co nie wiedzą że są kremy i balsamy. No jasne że są.

W dodatku zimą zawsze bardzo dobrze wyglądają moje włosy.

Pod czapką. Tylko pod czapką. Bo jak zdejmę to lepiej nie.

Robią mi się niekontrolowane fale, tapiry i plaskacze. Naprawdę czapki zimą bardzo.

I te rumieńce niczym cielęcina.

Tak. Zima ma to coś w sobie.

i ochlapane błotem śniegowce. Ah.

zakatarzony nos i zamarżniete husteczki w kieszeniach.

Dobranoc.

na czy zdrowaśki do pieca

Od 42 dni jestem chora.

Znachor. Nic więcej mi nie pomorze.

Fajnie fajnie ale mi tam katar od razu nie mija . to znaczy mija ale z nosa mija i idzie w zatoki.

Pomorze, zatoka Pucka te klimaty.

Teraz od czwartku jestem orędatorką medycyny starodawnej. Ślady baniek na plecach noszę z dumą, lampa z czerwonym leflektorem odkurzona, siedzę przed nią w okularach słonecznych i wyobrażam se to Aspen.

Do naświetlań lampom czerwoną zakładam też czasami japonki i bikini i wtedy czuję się jak na Małritjusie. Bosko.

Glut jednak ściele się gęsto.

Narty nie pomogły na gluta. Myślałam że hart górski (i owczarek nizinny) pomogą a tu nic.

Z Aspen wróciłam w osmarkanym stanie.

Franciszek zresztą też , no ale on przynajmniej umie jeździć.

Cały dzisiejszy dzień przeleżałam pod kocem.

Zwierzęta coś nie chcą wychodzić. Zdziwioną byłam. Ale pacze nagle w tem na dworze minusz czternaście.

Może koty mają taki czujnik zewnętrzny na blutufa, że im się wyświetla gdzieś temperatura na zewnątrz ?

No nic, wszyscy spać poszli.

Macie coś dobrego na katar i odporność co skrywacie przede mną całe życie ?

 

 

aspen

W Aspen było cięnszko.

Raz że śniegu nie było. to znaczy był, ale mało, i sztuczny. A wiadomo sztuczny niby jak prawdziwy ale jednak sztuczny.

Zawsze. ale to zawsze na nartach jest tak samo.

Wszyscy już dawno poszli, wszyscy są ubrani i mają plan zjazdów na najbliższe 34 dni.

A ja jak zwykle jak ten debil pytam się co 3 minuty jak mam się dostać z orczyka na kolejkę, a z kolejki na orczyk.

I jak się uczepię jednego orczyka to jeżdżę na nim 3 dni (bo nie umiem wysiąść).

I fascynuje mnie to, że przez te ostatnie 20 lat co nie miałam nart na nogach moje umiejętności nic a nic się nie zmieniły.

Cały czas jezdze pod górkę, zsuwam się ze stoku ewentualnie pługiem zgarniam resztki śniegu.

No może jest trochę inaczej niż jak jeździłam 20 lat temu.

Ciągnę za sobą ryczącą larwę.  MAMAAAAA mamaaaaa stój ! mama ! mama ! jedź. no jedź. mama stój !

Cudownie z larwą spadamy z wyciągu lub nie udaje nam się wsiąść , i lecimy jak domino. Wyplątanie nart wymaga pomocy dwóch Zenków z obsługi tatrapomy czy innej kolejiii wysokogórskiej.

Po 4 dniach jeżdżenia jestem trupem.

Jazda w polskich górach przypomina walkę o przeżycie. Ja jednak głęboko wierzę, że jazda na nartach może być przyjemnością. tak mówią najstarsi górale. I cały czas WIERZĘ, że pojadę kiedyś do tego Aspen i że tam ubrana w jenota i kolię od swaroskiego będę miszczynią świata.

Póki co pozostaje mi kask z dekatlona za 34,78 i lód na stoku.

Towarzysko narty też są trudne.

Niby jedziesz ekipom na narty a potem cały czas sama. sama na wyciągu, sama z górki, sama pod górkę.

Trudny sport. Ale jak widać wracam z uporem maniaka.

Czyli co. Widzimy się w Aspen z kieliszkiem proseko i brokatem na dekolcie.

Macie liste marzeń na 2017 ?

no ale chyba już wszyscy wiedzą

że się rozwiodłam nie ??