Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Czerwiec 2014

Koniec świata może być w każdej chwili. Pomyśl o wieczności. Masz do wyboru niebo albo piekło.

Dzień dobry!

Kawa jest, robota przynajmniej do 24 jest! Jest git.

Myślę o tej wieczności, myślę i myślę.

Na razie mam plan szelmowski i nie zawaham się go użyć.

Póki co to normalnie.

Pierwszy dzień wakacji powitaliśmy chlebem z szynkom i z pomidorem. Klasyka wakacji.

Następnie zrobił się wtem burdel jak smok.

ALE dzieci posprzątały! Uwielbiam ten etap w zyciu dziecka kiedy potrafi opróżnić i zapełnić spowrotem zmywarkę. Piękne.

Cudownie w piątek z A. uczciłyśmy koniec roku szkolnego.

Bardzo cudownie. I bardzo długo wyczekany bo rano nie za bardzo wiedziałyśmy gdzie jesteśmy.

Ale resetacja jest konieczna raz na jakiś czas.

Kolejny weekend zapowiada się weekendem tego roku więc hohoho i hahaha.

Tymczasem odpalam ekspres do kawy robie sobie ekspreso i ekspresowo szoruję podłogi dla odmiany.

AH! LATO!

dodaj nowy wpis

Wakacje

kurwaaaaaaa

od 15 czekam żeby odpalić wino

ten weekend przysięgam ze nie spojrzę na program do fakturowania symfonia.

nie mogę.

żygam tym wszystkich

jestem wykonczona

w zyciu tyle nie pracowałam.

i w poniedziałek nie musze robić  śniadaniówkek!

ide ogladac alaske i pic wino.

czerwiec

Niedziala, siedze i pracuję.

Ale nie no co wy! przecież pracując we własnej firmie można brac non stop urlop.

Znowu dupa mi urosła w międzyczasie.

Znowu było Tonni Horton ratuj!

Kurwa ciężko idzie ale idzie.

Widze ze powinnam 2x dziennie cwiczyc.

Widze to jak lekutko następuję na wagę żeby jej nie wkurzyc.

Komunia minela.

Nie było tao jakies trudne. Nie. ale każdy powod jest dobry żeby potem polezec 3 dni na kanapie.

Od tego zimnego kościoła dostaliśmy katarow i tyle.

 

Odkrylam jedna zalete ostatnio pracowania we własnej firmie.

Jak mi się nudzi to mogę np. cos głupiego w mailu napisac. Albo palnac cos przez telefon. U siebie jestem, szefowa jestem a szefowa pozwala na male zarciki wiec czemu nie? Wszedzie jak dzwonisz, do fabryk, korporacji i urzedow, wszyscy sa tacy służbowi i udaja ze sa poważni i skupieni na pracy. I ze nie maja dość i nie maja swojego zycia, tylko śmiertelność poważność i smutkość.

A ostatnio robiłam zdjęcie takiej części zamiennej do wózka dla Pani weterynarz.

I wogole dużo by opowiadać, czesc była sprowadzana z kurna drugiego końca swiata bo nigdzie jej nie było.

Pacze wiec i co widze ?

batman

Batman jak nic.

Normalnie sprzedajemy części do Bat-Mobilu.

Napisałam więc, że dzięki w imieniu batmana.

Tak, i to było ostatnio takie mega przezycie u mnie na zakładzie.

 

Kota mam nowego.

Taki mały piszczacy jak owca.

Podpisuję go jako kolejny wymysl kryzysu wieku średniego.

2014-06-12 20.02.29

Wlasnie co robic w te urodziny?

Zapomnieć? udawać ze ich nie ma?

W modzie są hucznie obchodzone TE okrągłw urodziny ale ja nie wiem.

Jak mam się stresować i gotować 3 dni to ja nie wiem, z drugiej strony odpuścić?

Nie wiem no. może po prostu popracuje tego dnia? żeby odgonić wstrętne natrętne myśli?

 

Zostały 2 tygodnie szkoły.

Alez mnie wszyscy wkurzają! Ależ!

udaje więc bowiem, już, że w dupie mam tę szkołę, załatwiłam comiałam załatwić i niech się zarzynają.

 

Po prostu skupiam się na moich butach. Mam czerwone wysokie buty, które pokochałam i w których chodzę.

Normalnie bowiem spadam z japonek. A te nie! te są zajebiste. plastikowe, wygodne i czerwone.

Poza tym co.

Do roboty lece.

Kawy ktoś moglby mi zrobić tylko.

 

(kurwa co z tymi urodzinami)