Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Kwiecień 2014

oj jaka dupa

Dawno , naprawdę oj dawno nie byłam w takiej dupie.

Zmieniam stronę www i wszystko co było do tej pory jest nieważne.

Teraz mam nowy programik, nowy panelek i nowe możliwości.

I nowe nocki pełne wrazen.

Oczywiście poki co mi nic nie idzie. wszystko robie po omacku, klikam, wklejam i edytuje.

raz się uda, raz  nie. Mysle, że jakbym nie pracowala wogole ani nie zajmowala się domem i dziecmi to skoczyla bym za 2 mc.

z przerwami na sikanie.

do tego jak zapewne wiadomo zycie toczy się dalej i siaty z lidla same się nie przyniosom .

Test trzecioklasisty się sam nie napisze.

firma się sama nie poprowadzi niczym wzorowy owczarek niemiecki.

wiec nie wiem.

nie wiem co mam zrobić.

poki co udało mi się zalogowac.

teraz jeszcze tylko musze to wszystko ogarnąć.

 

Wiedziałam że to będzie masakra ale po zaczęciu widze jak wielka ta dupa jest w której obecnie przebywam.

Pomijam , że nie posiałam szpinaku.

ewidentnie

Ewidentnie jest mi wygodnie drugi rok zwalać wszystko na kryzys wieku.

Zwalam więc wszystko jak leci.

Piwo w środę ? Proszę – kryzys, dyska w piątek – prosz, kryzys, bluska z ćwiekami – prosz, jaranie ćmików w kiblu, spanie do 12 albo do 7. whatever.

Obciełam się tak krótko ze szok i niedowierzanie.

ja się czuje w tym rewelacyjnie i wzasadzie mam w dupie co ktoś inny myśli.

wyglądam jak ta hannah monatana ale po buncie nastolatki.

mi z tym buntem dobrze.

tatuaż może jeszcze nie, ale może motór?

Roboty co niemiara i bawi mnie to bo permanentnie jestem niewyspana i niewyrobiona.

I naprawdę śmieszą mnie niektóre teksty co sobie można we własnej robocie w obecności szefa (czyli mnie hahahha) popuszczać.

i naprawdę wiem ze trzeba się maksymalnie skupic ale na znalazłam plus pracy u siebie, mogę walić głupie teksty (nawet do klientów), być zabawna (choć tylko mnie to śmieszy) i przeklinać GŁOŚNO.

Akcja Komunia zakonczona.

Chrzestna matka jednego z dzieciarów kazała mi przysiąc ze w kiblu puszcze jej jesteś szalona.

Trudno.

 

popacze co tam dają na allegrze i ide spać chyba.

jak dobrze ze śniadaniówki zrobiłam o 16,37.

stalowa