Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Maj 2011

o niczym ale jednak głeboko – z przesłaniem.

przeczytałam ostatnio ze wcale to tak nie jest ze co cie nie zabije to cie wzmocni.
Ze za któryms razem coraz trudniej sie podniesc. Ichyba bym sie do tego sklaniala.

bo ilez mozna.

czlowiek zawsze sie podniesie ale chyba coraz nizej sie podniesie. No a potem to ciezko chodzic zgarbionym.
Jakby się czlowiek skradał :) cale zycie.

I coś jeszecze :
jak w dowcipie o zawodach psychologa behawiorysty i humanisty, którzy leczyli pacjentów z moczeniem nocnym, trzeba sprawic, żeby był dumny z tego, ze leje :)to z ostatnich pomysłów na syna.

Co ja chciałam tak od rana jeszcze.

Wstałam niewyspana kompletnie ale z siła do zycia i z jakims gupim optymizmem.

Kupiłam sobie frezje. Uwielbiam frezje.
Najbardziej te farbowane. na zielono :)

I co.

Jutro piknik w przedszkolu.
Ostatni bardzo odchorowałam dzieciary tez. Psychicznie wykonczylo mnie przebieranie 7 x i zawlekanie na scene w miedzyczasie filmowanie i robienie zdjec. Oby w tym roku było lepiej.
Wezne sobie w tytke piwko. Ale zreszta sasiadka robi babeczki z alkoholem.

Ide posadzic ziola.

piekne

Nie mam głosu. Mam chrype czy cholera wie co. Nie mowie.

Ale to to jest mistrzostwo świata.
Widze już ten smark cieknący i ślina taką strózką.

I łzy po zakurzonych policzkach tworzące jasną smugę.

ss

teraz sie wszyscy odwalcie.

Poszłam byłam do nefrolog na kolejna wizyte. OJ! TO JUZ PROSZE PANI ZA DLUGO TRWA. OD STYCZNIA ZADNEJ POPRAWY. NADESZEDL CZAS NA CUM. ale ja tlumacze po co od razu cum, moze usg wystarczy?
ZROBI PANI JAK CHCE. JA MAM BARDZO DUZO TAKICH ZDIAGNOZOWANYCH REFLUKSOW KTORE PROWADZA NIELECZONE DO BOGWIECZEGO I WSZYSTKIEGO. no ale on nie ma jeszcze 5 lat. OJ MA! ZA 2 MC! WIEC CUM ALE DECYZJE OCZYWISCIE POZOSTAWIAM PANI SUMIENIU.

jasne.

to poszli my.
na izbe.
na 8 rano.
niby tylko na pare godzin ale spakowalam sie dwutorowo, BO JEZELI WYNIKI BEDA NIEPOKOJACE TO ZATRZYMAMY NA ODDZIALE.
nie no nie ma to jak optymizm w dziedzinie nefrologii.

od razu podpadl kaszelek.
CZEMU TO DZIECKO KASZLE. bo kaszle. (zahlystelo sie franus choc mam walnie w plecki).
usg brzucha, siki do pojemnika, krew do strzykawki, psycholog do pokoiku.

CUM.

Cudne Ujmujące Malwersacje.

cewnik, kontrast i RENTGEN PODCZAS SIKANIA.
dosc na pograniczu zonglerki to badanie.
plaster wokół siusiaka. MOZE PANI SPROBUJE ODERWAC. PLASTER.

dobrze, prosze usiasc, mozna spozyc posilek. czekac.

OJ NO TAK, NA SZCZESCIE BADANIA NIC NIE WYKAZALY. obraz prawidlowy.
WIEC CO? CO DALEJ? NO CZEKAC.
PRZEJDZIE MU.
KTOREJS SRODY, MOZE W CZWARTEK.

to teraz sie odwalcie.

raz na zawsze.

niech mi tu który nefrolog wyskoczy z jakas diagnoza.
z liścia zdziele.

lub z nocnika.
pelnego.

(a co jest interesujace , ze po cewnikowaniu bolalo go jak sikal. wiec ze strachu ze go bedzie bolec cala noc nie posikal. wytrzymal. ale oczywiscie jedna tylko noc. czyli ja tu jako skuteczna metode widze jedynie cewnikowanie raz na dwa dni ewentualnie owiniecie plasterkiem)

garden’s reviuuuu

chciałam jeszcze troche miec labe ale mnie dora zmusila do zdania relacji okolo warzywnych.
Magnolia dobrze, jeblo ja lekko na ten mróz ale co. Zdazyla zakwitnac nacieszyc oko i masz. walnelo -6 i kleska.
(tak jak z kobieta zupelnie, wpierw kwiat mlodziezy nastepnie ZYCIE. i liscie opadaja).
No i jak bylo to -6 to w szklarni mojej pomidory rowniez odwalily kite.
Tzn 7 pamidorow smiertelnie , 16 walczy o zycie na intensywnej. Postawilam je naprzeciwko nowozakupionych i mam nadzieje ze beda sie zagrzewac do wypuszczania pędzików tudzież kwiatkow gotowych na zapylenie.
co dalej.
cukinia.
rosnie w doniczkach na razie.
po zimnej zosce czyli w niedziele o 24.01 je sadze. latarka na kask i jechane.
Poza tym co.
mieta wszedzie (zaczelam juz ja suszyc bo zima za chwile), jakies pole kolendry mi wyroslo jak nic tikka masala w przyszlym tygodniu.
posadzilam rabarbar. czekam wiec juz z wrzaca woda jak tylko wyrosnie – kompot.
No i mięta.
w zasadzie mięte mam wszędzie.

Poza tym ŻYCIE.
ide dzis do sasiadki z winem, ona jeszcze o tym nie wie ale musze bo sie udusze.

Trafilam dzis bowiem znowu na krysiewicza z synem Franciszkiem.
Tak tak, z powodu sikania.
 Ale o tym za chwile.