Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Listopad 2010

prywatnie

Mam do sprzedania podwójny wózek p&t (vibe) powystawowy.

Jakby co to justyna@everbaby.pl

h a te

No to miałam dzis Gę Gę Gę krna!

Mialam dzis tetatet z Hatemelem. I caly dzien poszedl sie walic.
jak doszlam do mapowania to ucieklam.
Musialm polec. i masz.
w dodatku nie ma chetnych zeby mi powiedziec jak to zrobic, zeby sie biedne dziewcze nauczylo, bo wiadomo.
Jak mi powiedzom to chleb se zabiorom.
Wiec nigdy sie nie dowiem.
Umre w nieswiadomosci jak powiadac strony zeby im sie nie mylilo.
Nie mam czasu na kurs html w osiedlowym domie kultury.
Moze ktos sprzeda kawalek wiedzy?
z zalozeniem ze bedzie to nasza jednorazowa przygoda?

Czuje jak moj mozg pedzi nadal i szlag mnie trafia ze nie wim jak pewne rzeczy zrobic. no tak ale jak ktos uczy sie od jakby dupy strony to tak jest.
jakbym kogos uczyla makijarzu zaczynajac od naklejania rzęs w kepkach.

Grypa zoladkowa u nas w przedszkolu, zapalenie krtani i bog wie co jeszcze.

a w dupe.

soczewica – ale bez GĘ GĘ GĘ

Kupiłam soczewicę, przez M.
Bo ona ją je z krewetkami.

No to mam.

ładna, bardzo.

Kolorek niczego sobie.

Może można ją na klej gdzieś przykleić i posypać brokatem?

Takie greckie starozytne ziarno z roziny bobowatych.
Bogate jakze w skladniki odzywcze.

no to szukam.

To co widzimy się na szczepana?

To że gęsina się promuje to ja wymiękam.

GĘ GĘ GĘ.

Umarłąm.

Gesina rozpoczeła twarda kampanie reklamowa i nie da sie drobiowi. kto zwyciezy? gesina czy drobina?

Reklama  z panem entuzjastycznie podnoszacym kciuczki i mowiacym TO CO WIDZIMY SIE NA SZCZEPANA GĘ GĘ GĘ !!!

Nadal nie rozumiem po co jest fejsbuk?
Zeby co. Zeby to bylo takie gg ale grupowe? Ze niby kazdy w tym samym czasie mowi o czyms innym i jeden drugiego nie slucha? Hm.. zupelnie jak z kobietami.

No i masz, koniec dnia a Zofia zapomniala zrobić flagi.

Marzy mi się Londyn. Londyn i jesienne zakupy na Oxford.

I czekolada pomarańczowa. MLECZNA nie GORZKA.

i nie ze skórkom pomarańczową  i nie z nadzieniem pomaranczowym.

Z pomaranczową duszą.

Fejs to fejs podejście drugie.

Tak. Nie mówie że jestem geniuszem i rekinem internetu. Nie mówie. Ale czułam że ten fejsbuk jest TRUDNY.
MIŁY INACZEJ.

Dobra. chciałam go przechytrzyć. Chciałam go podejść. ale jak widać dupa blada

Pomyślałam sobie, no przecież zadzwonie na help desk to pogadamy, nie wiem, zaprzyjaznimy sie.

Ogłoszę kiedyś taki konkurs Za dostarczenie telefonu do nich wódka gratis.

Naprawde. Nie przypuszczałam że są az tak wyluzowani że nie dają telefonu.

Nie rozumiem polowy poleceń i komend które to sa tak po prostu wrzucone do translatora w googlach czyli przetłumaczone JEŻELI TO ZNIELUBISZ TO ZNACZY ZE NIE BEDZIE OBIADU.

o! WYREGULUJ WIDOCZNOŚĆ ADRESU EMAIL.

pOKRĘTŁEM????

Dobra.

Podejście drugie.

Licze na was.