Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Styczeń 2009

Oliwka i Martynka

Poproszono mnie o zamieszczenie apelu o pomoc dla Oliwki i Martynki.

Jak możecie pomóżcie. Proszę.

choc do mamusi mamusia wytrze nosek

pedjatra odchaczony : ON widac ze chory! cieply jakis. nie kaszle??!!! (nie nie kaszle bo spi z nogami w słoikach z vickiem, takie buciki), antybiotyk! Next!!!
ALBO NIE! CHOC PANI TUTAJ! NAKLEJKI DAM BO RZECZYWISCIE GRZECZNE BYLY!

O matko wszechmogaca!!! naklejki!!! dzieki ci o królowo pediatrow!!!

Idac do samochodu przez osiedlowy trawnik bo remont jest, wszystko zarusztowane, mijamy na trawniku brokuła.
Iż kurwa wytlumacz tu dziecku skad brokul lezy na trawniku?
MAMO PATRZ BROKUŁ. BROKUL JEST PYSZNY PRAWDA?
Plus przeglad tygodnia obiadów Państwa – w psich kupach.

uwielbiam osiedlowe trawniki.
Kiedys jak bylam małą zezowatą dziewczynkom (jak dorwe tą Dorotke spod jedynastki co na mnie mowil zyzol to nie recze. Mam nadzieje, że moze los bedzie dla mnie łaskawy i zadzwoni do mnie kiedys ze slowami ILE U PANI KOSZTUJE MAKIJAZ SLUBNY. jak dla Pani, nic. hahahah. za to efekt murowany. zyzol. kurna. ) to chodziłam u mojej babci pod blokiem z dziewczynami (z tymi co brały mnie taka jaka byłam, lekko zezowatą) i szukałysmy skarbow. bo wiecie, ludziom rozne rzeczy wylatuja przez balkon.
Z reguly klamerki ale przynajmniej kolorowe. Czasami sie i 10 groszy znalazlo.

No wiec pediatra. no chodze raz po raz na osluchanie, ale do poniedzialku ma tu byc 36,6.
Ale widzialam na sasiedniej półce w przedszkolu nurofen.
Czyli ze nie ja tylko daje panadol rano i do przedszkola (Chuda, to kolejny etap, nie chce cie martwic).
Jak ja bym miala dawac antybiotyk to wlasnie dala bym go 11 raz.

No wiec siedzimy.
Ja mam piekna migrene (bez aury) zlokalizowana  oczodolach.
Bola mnie jak smok te oczodoły.
moze bym sobie zakropila oczy panadolem?

no nic siedzimy. ja staram sie pracowac, one staraja sie zorganiozac sobie czas (!?).

zszywacz dziurkacz bindownica

tak sobie bujam sie na zasłonce.
w prawo w lewo, przegryze bananka i sie bujam.
oscyluje wokol depresji, mamo co na obiad, tak wyslemy fakture, tak kryzys wiem.
chyba posprzatam.
bo jak wiem na depresje kobieca najlepszy jest mop.
no i zakupy.
ewentualnie wyprucie sobie flakow i wytarzanie sie w nich z jakas przyjaciolka. znaczy obgadanie paru osob, porozmawianie o paznokciach i innych kryzysowych sprawach.

troszke tesknie za odgłosami plazy.
Tak wiecie. za odgłosami plazy na Bali.
Troche tesknie do pina colady na mauritjusie.

jak ogladam travelera to sie tylko wkurwiam.
to nie ogladam.

przeczekajmy moze do przyszlego tygodnnia te moje tutaj jakies przemyslenia co?
Bez  sensu cos analizowac dzisiaj.

O pogodzie nic nie moge napisac bo jej nie widac taka mgla. mamo a co to jest mgla?
mamo a jak robi ksiezyc?

o dzieciach moze co? taki no jak to sie mowi o bezpieczny temat.
no to o dzieciach.
Mamo a co bedzie na obiad?

hm, to moze pomilczymy?

ide na poczte.
wysle jednego scholla zimno, drugi wykorzystam po powrocie.

ponoszenie oczek zawstydzonych

sluchajcie ale o co chodzi z tymi tagami na blogu? ze wpisze cokolwiek, jakis tam wyraz i on sie sam znajdzie? czy musze sama znalezc jakas tam notke i ja wpisac? nic nie kumam.

Boze ale czy wy tez tak macie ze jak patrzycie w lustro z odleglosci 3 cm to wogle czlowiek jest ochydny?
nos jest ochydny, skóra jest ochydna i odrosty sa ochydne.
Bo ja sie walnie tapete i patrzy sie z odleglosci 2 m to jest sie takim slicznym.

No i czytam tego milaczka.
Boze.  no ktora nie miala syndromu rajstrop w spodniach nastepnego dnia?? (no ze sie wyciaga rajstopy nastepnego dnia ze spodni bo sa nadal uwiezione w nogawkach bo jakby poprzedniego dnia sie zdjelo razem rajstopy ze spodniami).
bozee tam 20den jak sie zaplata w nogawki to prawie nie widac.
Ale ja kiedys chodzilam caly dzien z takimi 60 den!!
cudownie. Jak wyciagnelam ta parówe wieczorem przez nogawke to troche mnie to zaskoczylo acz nie powiem zeby specjalnie przeszkadzalo.

Kryzys nadciaga, grypa nadciaga.
nosz ja pierdole. porozmawiajmy o rajstopach.
bo ja np nienawidze jak mi sie okłaczkowuja rajstopy. i jak mnie jeszcze gryza w kolanka to wiadomo.
wiec tylko lycra. lycra – królowa lat 80.
bo do lycry gorzej przylegaja kocie klaczki.

no dobra kochani.

jak stoi przemysl ponczoszniczy w dobier kryzysu?
aha, pisalyscie – do repasacji!!!!

sobota no ale co

no i masz.
Kryzys szaleje. a ja mam depresje.
M. przysłała Milaczka więc sie zabieram.
mam nadzieje ze pomorze.
jezus jak mi sie chce plakac. chyba dzis dywanik.

Boje sie o tyle rzeczy ze nie wiem od czego zaczac.
i łamie mnie dziwnie w kosciach i na pewno odetna mi rece i nogi bo wdala mi sie gangrena.

Tak, stanowczo , miska popcornu i milaczek. i kocyk.

Wczorj przyszli nagle sasiedzi. Ja nie nadazam za nimi.
skutki jak widac. kac i depresja.

nawet nic smiesznego mi nie przychodzi do glowy. nic.

niech ktos ze mna pogadaaa proszeee

dokąd zmierzasz Polsko?

Słuchajcie co z tym kryzysem?
Bać sie nie bac?
Bedziemy miec co jesc? wypierdola nas z roboty? beda cięcia, ocet na półkach, i sodomia z gomorią?
Co to bedzie co?

Pogadajmy o kryzysie prosze, podejdzmy do tematu jak kobiety.
logicznie, rzeczowo i z tworczymi wnioskami. hahahhaha

Bo ja nie wiem.
Czy mam plakac czy mam sie smiac czy mam gotowac obiad czy moze pierdolic i jechac na mauritjusa i wogle se posolic wszystko?
(teraz nie mowi sie ze se mozna cos posolic, teraz sie mowi ze wyguglac)

Bo tak slucham wiecie mojego meza, pacze co na gazeta pl i co.
to juz koniec.
od jutra bedziemy jesc muszatarde.
a wedle znajomych to nie powinnam kupowac dzieciom nowej zabawki tylko uzywana.
I uzywanego pampersa na allegro.

Ten kryzys chyba trendi sie zrobil co?
wypada oszczedzac, wypada liczyc grosze i wypada nie wydawac.

Łamie mnie w kosciach, mam palpitacje serca i chyba mnie grypa bierze.

Ale nie , nie wypada sie polozyc. to nie jest oszczedne.
Trzeba czynnie oszczedzac.

Jasne a ja szastam slowem.

A szczędnie trzeba cedzić słowa.

zdjęcia fotograficzne

 

 

kuweta blogowa

Jezusss jaki mam motorek w dupie.
nie wiem moze to po kawie. nie wiem moze za duzo masla.
(a moze to dlatego ze jedna z celebrytek będzie jezdzic naszym wozkiem).
No w kazdym razie nie nadazam z bebnieniem palcy na klawiaturze bo mnie mysli wyprzedzaja.

Bozeee wyprzedze byly nie ? owszem nabylam czerwona marynarke.
Ale bardzo bardzo przerazaja mnie fruwajace farfocle w zarze w przymierzalni.

Jak widac nic inteligentnego mi sie nie nasunelo do poprzedniej notki. nie wiem jak to wytlumaczyc. hm.
Chciała bym napisac naprawde cos odkrywczego ale mam syndrom bębnienia palcyma i nerwowego zeza.

No tak, nie ograniam kurna tej kuwety.

Któraś z was polecala mi Milaczka do przeczytania.
I prosze, mam ja w koszyku zeby za jakis czas kupic.
A tu do mnie pisze autorka milaczka ze halo znamy sie z blogaskow.

nie ogarniam tej kuwety blogowej przysiegam.

No! i proszę o głosy na zimno (tzn juz nie mozna oddawac bo w trzeciej ciazy nie przyjmuja).

&

spac!
zasypiam tak jak stoje.
albo tak jak siedze.
masakra.
Kazały mi te czarownice wysmarowac vickiem stopy dzieciece, owinąć gałgankami i zaklinac by choroba poszla.
no to poszla. tzn kaszel troche poszedl, reszte zobaczymy.

musze przeniesc bączki do panstwowego przedszkola, bo to fajne ale daleko jak smok.
Zobaczymy czy je przyjma.
Pierszenstwo maja samotne matki.
hm.
Jakby juz sie dostaly to musze dac fransa do jednej grupy z zoska.
Bo ja nie bede sie rozdwajac. urodzil sie pózniej to juz jego problem.
acz wlasnie nie wiem bo chyba jako pieciolatka go do szkoly nie przyjma?
Bo ja dwa razy komuni nie bede robic.
ja wogle nic nie kumam z tymi zerowkami od 6 lat czy od 5, i gdzie i do szkoly czy gdzie te dzieci mam poslac?
Dać tobolek i niech idzie?
Czy ktos moglby mi rozrysowac system szkolnictwa w polsce?

Aha i mowilam tyle razy!!
Wpierw podkład, potem puder, potem cień, potem kredka.
Po oko tez podkład i puder!!
Bo inaczej cien utrzyma sie 3 minuty!

Byc moze jak mi przyjdzie do glowy jakies inteligentne spostrzezenie dotyczace reczywistości to wam napisze.
Jestem tu przeciez obok.

gdfgdg

Dzieciary w przedszkolu, palikot szaleje.
AAAAAAAAA

slyszeliscie!!!
??
NOwe radio chill outowe! jezus maria. bede bic poklony w zasadzie poczekajcie, nich nie bedzie czcze moje gadanie, napisze do nich zeby im bylo fajnie od rana.

Chilli zet

Kawka i owsianka w ciasteczkach.

(i wreszcie dobre kremy do rąk, Kuba zrobić ci reklame?)

No wiec co ja chcialam.
Te w ciazy. żygaja jak koty. jak nastolatki.

a ja co. 23 znowu balik w przedszkolu.
wczoraj dostalam sms od sasiadki MAM DO POZYCZENIA PRZEBRANIE ZABY, REFLEKTUJESZ?

no widac ksiadz po koledzie dobrze nawolywal zeby spolecznosc sie bratala.
ona mi zabe ja jej pierniczki.

bozeee jakie fajne to radio.

do roboty!!!
ale juz!

Kto jeszcze jest w ciazy gadac!!!

Aha!

Kubki snack trap można kupić w Warszawie w Family Shop na Grójeckiej 75 i w Wózkach na al. Solidarności 78 i 95/99.

A wózki w Wawie to tu: klik

Wasze opinie o sklepach są owocne i pomocne.

Kochane wy moje.