Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Luty 2008

atsuro tayama

W chwili obecnej jestem szczesliwa.
Nie wiem moze to zasluga ukrainskiej wodki pieprzowej. nie wnikam.

Caly dzien w jednym pomieszczeniu z WIADOMOKIM to stanowczo za duzo.
i potem dzwoni do mnie L i ja jej nadaje przez 589 minut o przypalonym rosole no kaman.

proby przechytrzenia syna zeby nie ssal kciuka wyczerpuja mnie intelektualnie.
Zaszyte rekawki owszem.
Ale teraz wyczail o co chodzi i spi na rzymianina. Jen=dna reka wywleczona przez dekolcik i  prosz – dostep do swierzego kciuka all night long. long drink.
Zaszycie dekolciku nie pomoglo. Moze calkowite by bardziej pomoglo.
No to zwezilam rekawki.
Kij tam ze niesposob mu teraz ubrac spioszka z obcislymi rekawkami tym bardziej na wilgotna reke ale dziala!
Nie daje rady. Acz kwestia to czasu jest. Cos wymysli.
Nie to co larwa – nawet by nie smiala pomyslec o dostepie do kcika. Nie ma i koniec.

Cos mnie naszlo i ogladam fashion tv.
ale z wiekszym spokojem.
Moze sie zestarzalam . moze.
Juz nie czuje zewu by pojechac malowac przy pokazach.
Teraz czuje zew natury by sie rozmnazac!!! tadam!!!

spac.

Idz spac.

every bady ‚s free to be a vi aj pi!

sroda sroda sroda.

No skoro sroda to co, to nic.

cos bylo z ta sroda.

Poki co poszukiwania opiekunki zawieszone.
nie wiem czy dobrze trafilam/wybralam. Na razie jest i zostanie bo mnie nie denerwuje i nie mam innej opcji. Ci co w moim imieniu tez szukali wiedza ze nie jest latwo.
Przy okazji pragne podziekowac D. K. i A. za apele, pomoc i zaciaganie sila do mnie sila potencjalnych opiekunek.
Juz wiem ze niania.pl jest jak loteryjka. no ale co nie jest!!!

Poza tym no co.
Bylam malowac blogowa znajoma A.
Sluchajcie!!! Pamietajcie, jezeli chcecie, moge was uczyc tego malowania, juz trudno. Ale A. podniosla znacznie poprzeczke.
Bez ciasta ze sliwkami plus kawalek na wynos to ja wogle nie przychodze!!!
W takich warunkach moge pracowac do konca zycia.

Poza tym no co.
Larwa chora wiec siedze dzis w domu.
wczoraj i w pn byla opiekunka.
Juz zapomnialam jak to jest jak mozna komus zaplacic zeby wyjsc.
Ale oczywiscie przyzwyczailam sie ze chodze z nimi do matrixa. i teraz mi przykro.
Ale jaka jestem odpoczeta po calym dniu bez dzieci.
Jak tylko larwa wyzdrowieje i jak tylko franek wyzdrowieje bo sie od niej zarazi i jak ja wyzdrowieje bo sie od niego zaraze to musze chodzic do tego kina. Bo cos mi sie wydaje ze to ostatni taki czas w naszym zyciu.

Poza tym slysze jak wyje pies w domu sasiadow 200 metrow dalej.

i rzodkiewka ma wschodzic! ciap ciap!!!

Nie wiem no sluchajcie co z tym zyciem?
jakie macie przemyslenia odnosnie wszechswiata, ludzkosci i pastelli lisnera?

jak nie urok to szlag jasny

dawno nie mialy temperatury. oj dawno.
no. to jade zaraz do pediatry.

Przyszla Pani Opiekunka na probe.

Modle sie by to juz byla TA.

Lece.

””””””””””””””””””’

posadzilam bratki.
bede zyc.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

i posialam rzodkiewke i rukole.

uwielbiam moj zapal ogrodniczy w lutym.
w lipcu jest zerowy.
teraz nawet rozwazam hodowle bananow w przydomowej mini szklarni.

powiedz kocham mojego buraka

no wiec mialam napisac o stanie polskiego cukrownictwa.

STAN POLSKIEGO CUKROWNICTWA NIE JEST DOBRY.

Apeluje wiec do was!! slodzcie herbate!! wypiekajcie baby i ciasta.
Slodzcie szefom i męzulkom.
Tylko nie robcie z siebie slodkich idiotek!!!!

Wezwali mnie ostatnio jako stara pudernice do pudrowania nosow prezesow.
w cukrowni notabebenene.

Roboty bylo co niemiara bo w sumie na jakies 12 min ale wiadomo.
odsiedziec swoje bylo trzeba.
Ale jak ja to lubie! latanie z pedzlem i poprawianie niewiemczego.
no ale mus byl.

pokazli naszczescie cukrownie.
A w cukrowni co.
worki. np 50 000 workow na kupie.

Ale jeden pan powiedzial ze kafelki na podlodze kladli kwasoodporne, bo cukier to kwas i jak sie wezre to koniec.
Jasne skoro kwas to po co jeszcze cytryna do cherbaty?

no silosy fajne, wogle wszystko fajne ale nie ma to jak w rajstopkach i trzewiczkach kwitnac na mrozie 2h.
Taka praca! lepsze to niz kwitniecie z bahorami!!!

Naszczescie dali krowki. plus kazdemu worek cukru do chaty.
Mam wiec teraz 7 rodzajow cukru i z latwoscia sobie nim wszystko posole.

Aha i prezesi dyskutowali jeszcze o bosni i serbi ale nie zrozumialam.

skladajac raport za rok 2006 chcialam powiedziec ze burak obrodzil i sa nadwyzki.

Wiec jezeli nie chcecie doprowadzic do upadku polskiego cukrownictwa poslodzcie dodatkowa lyzeczka sobie zycie.

A ja sobie wino poslodze.

Dla polskiego buraka zrobie wszystko!!!

(i zebrala jeszcze 5 koszy okruchow)

szato dla wszystkich

Jeszcze raz.

Szato dla wszystkich z podziekowaniami za lokate 4.

Dziekuje!!!!
Jestescie kochani.

do zapłaty: 112,70 słownie: stodwanascie 70/100

i chcialam cos napisac.
przedwczoraj, nie w czwartek! tak w czwartek zaczelam pisac notke.
pieknie, mamy wtorek.
Zaraz koniec blogasowego konkursu. 

4 pozycja jest dla mnie bardzo bardzo wysoka.
Dzieki wam. (Mozecie miec kazdy po jednym zyczeniu!! Powaznie!! Dawac! kto glosowal niech pisze!)

A ja co?
A ja w przyslowiowej dupie.
Ze wszystkim.
Z opiekunkami, z robota, z praniem, z zyciem, z manikirem.
Dupa dupa dupa

Druga w nocy a ja w zasadzie nie wiem czy smiac sie czy plakac.
wiec jade na zmiane.

i mialam napisac o stanie polskiego cukrownictwa i co.
I nic.
dupa.

cos mi dobrze dzis sie przeklina.
Odpada powoli przeklinanie w realu bo zoska powtarza wiec sorry teraz to dopiero bedzie hardkor na blogasku.

Dobra.
Nie wiem co jeszcze porobie,
nie mam koncepcji

dupa

OPIEKUNKA PILNIE POSZUKIWANA

Sluchajcie, ja przepraszam, ale musze tu z prywata wystapic.

Naprawde szukam tej opiekunki.
Na niania.pl glownie nieaktualne.

Jezeli macie kogos, kogos znacie to zostawcie meila w komentarzach!

Szukam narazie na okolo 20h w tyg, potem bedzie wiecej.
Tak, mieszkam w Poznaniu.

Powoli mi sie spieszy.

Wiec jak kogos znacie to prosze o kontakt!!!

Kochani!!! mam juz 308 glosow!!! dziekuje!!!

MIIIIsssiIIIaczkuuuuu  A CO MI KUPISZ NA WALENTYNKI??
missssiaczkuuuu a myslisz ze mam grube uda??
no misssiiiuuu  powiedz co kupisz swojej zaaaabci.

No wiec jak kiedys chodzilysmy z siostra razem na romantyczne walentynki to bylo to dla nas bardzo zabawne.
A teraz w zasadzie to mi wisi. Oj niedobrze niedobrze.
no bo w sumie nalezalo by przynajmniej dac na msze ze sie ulozylo tak a nie inaczej. Ze z calym szacunkiem siostro – ze nie chodzimy razem nadal na te walentynki.

no a my co.

Zjebalam sie ze schodow.
Z corka Zofia. Jej spadla czapka a mi sie noga wywinela na lewa strone i teraz chodze na kleczkach za to ze mi sie nie zlamala bo bol byl chyba podobny.

Zaczela sie akcja opiekunka.
Tja.
Juz jedna nie przyszla podajac za argument NIE BO NIE. A druga przyszla ale z corka bo ona nie chce ale corka by bardzo chciala.
Mam 3 tyg na znalezienie opiekunki. jezuus.

Naprawde nie macie cioci, kolezanki co studiuje zaocznie, kogos kto ma checi i zapal??

Dobra lece ogladac 40-latka i jesc Imperiala.

Pomyslcie o tej opiekunce co???

I dont know you but I love you

Kochani wpierw apel!
Jezeli jeszcze nie wiecie któż to ah któż to tworzy imidż mego blogaska to prosz –
http://graphic-arts.blog.pl/
 
Jezeli pragniecie docenic soczystosc kolorw i wogle pieknosc ogolu to mozna glosowac!
SMS o tresci H00447 na nr 71222

——————————————————————

Chce mi sie plakac.
chce mi sie poptwornie plakac.
rozczula mnie wszystko jak leci i nie umiem nad tym zapanowac.

co jest najdziwniejsze ze od czasu kiedy postanowilam zmienic swoje zycie i wejsc w swiat Biznesu (hahahahha) uslyszalam znowu muzyke.
ja juz o tym pisalam, wiem ale wiecie ja przez ostatnie 2 lata nie slyszlam muzyki.
Tzn ona zawsze byla (czasami wlaczalam ja dopiero o 16 bo planowalam juz wlaczyc radio o 9 rano ale cos mnie cisgale odciagalo od pilota no doprawdy) ale ja jej nie slyszalam.
Zawsze mialam tak, ze 99% wszystkich kawalkow na swiecie mi sie z czyms kojarzylo i w zasadzie przy kazdym moglam plakac.
Ale tez fajnie bylo zawsze lekko odplynac.
i ta umiejetnosc zatracilam zatracajac sie w macierzynstwie.
A teraz znowu udaje mi sie wczuc.
(taka byla piosenka bozeee HANGING ON THE CURTAIN, no wiec ja tak lubie bujac sie na zaslonce)
dosc banalne i pretensjonalne, byc moze. ale swiadczy. niewatpliwie.

Chce pracowac. Chce wypruwac sobie flaki pracujac bardzo mocno a potem pragne zaplacic wykwalifikowanej kosmetyczce z tytulem mgr kosmetologii by wsadzila mi te flaki zpowrotem.
………………………..
W weekend pojechalismy na chwile pooddychac niemieckim powietrzem, ale z dziecmi i tylko po inne jedzenie.
robienie zakupow z dziecmi wymaga 4 persenow.
Wracajac frans klasycznie obrzygal sie w samochodzie, nastepnie sie posral.
I nastepnie poczul sie super.
dobrze ze bylo ciemno, bo jak w domu zobaczylam jak mocno sie obrzygal to mi sie zrobilo slabo.
Ale tak to jest jak rodzice bawia sie kosztem dzieci.

ide sie bujnac na zaslonce.

Akwizytorom dziekujemy

nie nie bylo wczoraj latwo nie nie
Wpierw ruszylam w teren.
Wzielam taki jeden potencjalny produkt i poszlam.
matko boska.uwielbiam w czwartki przed poludniem zaczepiac obcych ludzi i tlumaczyc im ze nie jestem komiwojazerem.
ale ankiety przeprowadzone byc musialy.

Na 10 ankietowanych 4 respondentow ucieklo. zdaje soebie sprawe ze matka z dwojka dzieci moze przerazic.
4 okazalo duza chec wspolpracy i rozwinelo swoja wypowiedz na temat produktu satysfakconujaco.

No a dwie.
cóż.
No dwie osoby okazalo sie ze mnie ROZPOZNALY!
(A przysiegam ze przeszlo mi to przez mysl ze napewno kogos spotkam)
Niesamowice no ale palec bozy chcial zebym podeszla do M. stojacej dosc w sumie daleko. I ja wiecie no opowiadam a ona ze i owszem ale glosowala na mojego bloga.
A potem tak po prostu jak siedzialam i wybiegiwalam dzieci przyszla D. i w zasadzie to jakbysmy sie znaly od 100 lat.
no jakis magiczny byl ten dzien wczoraj.

Poza tym plan A w miare wyjdzie. nie tak jak chcialam ale wyjdzie.
trzeba brac jak daja i nie marudzic.

Potem zeby sie dobic pojechalam na zakupy
Nic nie pamietam bo wrocilam z takim bolem glowy ze bylam w stanie tylko polknac 5 panadoli.

Dzis mi lepiej.
Powoli sie wszystko wyjasnia, powoli wylania sie zarys NOWEGO ZYCIA.
Na dobra sprawe tak, jest to trzecie dziecko.
na dobra sprawde mam tyle zmagazynowanej energii ze jak jej w to wszystko nie wsadze to zatrudnie sie jako 4 silnik zapasowy w F-16.

Lece budzic baczki.