Archiwa

Najnowsze wpisy

Miesięczne Archiwa: Listopad 2003

sobota

zgnusnialam.
jak boga kocham zgnusnialam.
Zestaw FIRST AID MAKE-UP KIT pokryl sie kurzem.

jest sobota tak.
Jakies andrzejki czy bog wie co.
Ogladam film a tam NORMALNIE WSZYSCY W NOWYM JORKU dzis sa na jakims party. no bo sobota – wiadomo.
Z wiadomych mi osob to tak – siostra leje wosk (po nogach), soso 1200 km od siostry tez uzywa cieklej parafiny, pierwszy maz jast (uwaga) w KLUBIE STUDENCKIM.

a ja – bardzo prosze.
Wino, kot i papcie.
No zesz no ja pierdole tak.

Wkurzylam. sie .
Ide spac.

OD JUTRA MOJE ZYCIE SIE ZMIENI.

O NIE – MOJA PANNO – JUTRO BEDZIE INACZEJ.

KONIEC Z GNUSNIENIEM.

ZAMIERZAM OD JUTRA BYC ZUPELNIE INNA OSOBA.

YYYYYYYYYP
(winko bdb)

next day

pierwszy wrocil o 5.17 z rozcieta reka i z 5 szwami.
Mowil tez ze byl na policji.Ale to zupelnie inna kwestia, to nie mialo nic wspolnego z reka.

TOREBKA- WYCHODZE.

sex & the office

Czy szef zawsze parzy na nogi swoich pracowniczek? czy zawsze jak wychodzimy od niego z GABINETU to on patrzy nam się na tylek?
Czy czesciej patrzy na biust czy na tylek?
A czy taki co niby się wydaje ze nie patrzy to jednak patrzy ale robi to dyskretniej. Bo chyba wszyscy patrza co??

Podobno tak maja w genach.
Jak to mowia:
ZDROWY JESTEM WIEC PATRZE – A I TAK ZJEM W DOMU.
a KOBIETY?
Moje kolezanki zwykly mawiac:
KUPIC NIE KUPIC PRZYMIERZYC WARTO.

W mojej poprzedniej firmie nie to ze szef patrzyl się na moje nogi.
On się nawet na patrzyl jak bylam w spodniach. Normalne mam te nogi wezcie. Srednia krajowa. Uda lekko grube.no standard. A on się gapil.

Teraz ten NIBY SIĘ NIE GAPI.
Swoja droga to az nienormalne. Jakby chory był czy cos.
Może wykastrowany.
No.

W sumienie wiem co lepszejsze.

hihih a nawet HAHAHAH

Pierwszy maz :
„kochanie wez cos poradz co z tym moim zyciem zawodowym, no wiesz ty masz ta no ta intuicje kobieca. no i co myslisz??”

Pierwsza zona:
„Mysle kochanie ze tak tak i tak powienienes zrobic. Mysle, ze powinienes run your own biznes. a nie sie rozdrabniac”

Jakis czas pozniej:

Pierwszy maz:
„Ty kochanie taka strasznie rozlazla cos jestes ostatnio. Wiesz – nic nie robisz. Nawet zdjec nie robisz nic.”

Jeszcze pozniej:
Pierwszy maz:
„wiesz kochanie postanowilem ze bede run my own biznes. Mowie ci jak mi z tym dobrze.
A ty – LENIUSZKU- TEZ BYS SIE WZIELA DO ROBOTY!!!”

Dzis rano
Pierwszy maz:
„Skoro mam byc sobie szefem to mowie do siebie – WSTAN”

I wstal.

KLU:
jako leniuszek dzis nic nie robie.

ps.
bylam na aero. boli mnie BIODRO.

PS.
kot sylwester po 15 dniach siedzenia w koszyku wyszedl na krotki spacer.
mysle ze mu lepiej.

dobry wieczor paniom a panom to nie wiem bo nie wiem czy sa czy ich nie ma

Dzis bedzie

nie nie zaczne moze po swojemu :

WPIERW bedzie o roznym pojmowaniu swiata – wiadomo.

Otoz mam dwie strzykawki do obslugi kota.
Tak ostatnio moj kot dziala NA STRZYKAWKI.
No oj tam. zdarza sie.
No.

Jedna strzykawka sluzy doustnie (gdzie kot ma usta do jasnej cholery) a druga doodbytniczo.

JA wiem. WIEM. kota to wali ktorej jak uzywam. WIEM.

Ale mnie nie. Ja jestem taka kurna estetka ze uzywam ich tak jak bylo ustalone.
Malej do Malej blony sluzowej, duzej do duze blony sluzowej.
Kij tam, ze w obydwoch i tak znajduje sie parafina – majaca na celu zapewnienie mojemu kotu NIEPOWTARZALNY KOMFORT SWINGOWANIA POKARMU OD MOMENTU WLOTU DO MOMENTU WYLOTU.
O. Tak jak na tych sankach co sie jezdzi na lezaco. Tak ma mu szybciutko bezbolesnie ten pokarm przeleciec.
Wylecialo mi doprawdy teraz jak to sie nazywa ale wiecie tak ma pokarm sobie
SIUUUU i ZIUUU i SRU
A parafina to gwarantuje.

no i dzis mialam przystapic do wstrzykniecia parafiny (cieklej – nie, nie ZESKROBANEJ SWIECZKI) z drugiej strony kota.

I STRZYKAWKA ZAGINELA.
Wiec musialam uzyc tej gębowej.
(mam nadzieje ze kot nie poczul)

i tu dochodzimy do KLU sprawy.

Pierwszy maz na to powiedzial:

BO TY JESTES TAKA BALAGANIARA.TO CI GINIE.

Tak jestem balaganiara. Jestem.
I tej wersji sie bede trzymac.

Ale jakbys chcial szanowny czytelniku zajzec tylko kawaleczek dalej i uchylic drzwi do pokoju Meza Mojego.

Kurde rozpierducha na maxa.
Podloga zaslana papierami, wszystko fruwa, kompakty, dyskietki, ksiazki, superwaznepapiery, dokumenty, ksera, kasety, kubki, butelki i takie tam.

Ale nie.

JA ZGUBILAM STRZYKAWKE MNIEJSZA, DOODBYTNICZA.

wezcie no.

ide jej poszukac.

weszedl mi normalnie na ambicje.

TAJNE PRZEZ POUFNE KLIKNAC UWAZAC

hihihihi

Ale jest fajnie.

W radio jazz fmmm sobie leci shade. Matko zapomnialam o shade tej jesieni. Koniecznie trzeba poszukac Shade.
To taki czas jesienia ze trzeba jej szukac.

Zrobilam dzis rzecz straszna i jak z amerykanskich filmow. Powaznie.

Nie poszlam do pracy.
Zadzwonilam, ze nie przyjde, przewrocilam sie na drugi bok i poszlam spac. Matko jaka to jest radosc.

Ze sie wyspalam,
ze zjedlismy razem sniadanie, a po poludniu zeby sie upodlic to pojedziemy do IKEI matko jak fajnie.

Wogle slonce dzis swieci, i rozwazalismy sniadanie na tarasie.

Bylismy na wystawie kotow.
Chce takiego kota co wazy 12 kg. prosze!!! takiego co na koncowkach uszu ma wloski i wyglada jak rys!! PROSZE!!!!
Matko mozna oszalec jakie piekne te koty.
A propos Sylwek ma sie lepiej ale jest rekonwalescent pelna geba.

No nic.
Lece dalej leniuchowac z ksiazka pod kocem. Kasiazka sie nazywa „NIE ZYJE WIEC JESTEM” czy jakos tak.
Jest to bardzo pouczajaca ksiazka o pracocholiczce, co umarla z przepracowania na stanowisku pracy. Powaznie.
I ja sobie to wzielam do serca i dlatego dzis nic nie robie.

Bo jeszcze mnie szlag trafi z przemeczenia.

co za tydzien

emocjonalnie jestem wyzuta i wycyckana.
Mam dosc.

Moja przyjaciolka poszla rodzic.
OCZYWISCIE NIE ODBIERA TELEFONU.
Matko powinni jakies krotkie komunikaty podawac w tym telefonie bo przeciez sie wykoncze.

Musze jutro isc odreagowac na wystawe kotow.
Postanowilismy wystawic Sylfka (ten co o jego zycie walcze juz 2 tydzien).

NOWOSC
Kot dla NAJMLODSZYCH MILUSINSKICH.
Kotek caly dzien siedzi w koszyczku. Nie je nie pije, nie robi kupy (CO MOZE BYC BARDZO KORZYSTNE GDY TO NIEPRZYZWYCZAJONE DO OBOWIAZKOW NASZE DZIATKI ZAPOMNA WYPROWADZIC PUPILA).
Troszke osowialy ale to MINIE.
WSPANIALY POLYSK SIERSCI UZYSKUJEMY DZIEKI LEWATYWIE.

Nie no jezeli pytacie o kota – ma sie lepiej i zrobilam TO co kazal pan wet. POWAZNIE.
Wydaje mi sie ze mogla bym juz studiowac weterynarie. no ale moze mi sie TYLKO WYDAJE.

Dzis damska impreza.
Matko a w domu burdel.

Zjadlam grejfruta. Zachlapalm caly monitor i troszke w klawiature popryskalo.

Moze wyschnie.

WIADOMOSCI ZE SZPITALA

Kot dzis zamruczal. Raz.

Bylam na aerobiku.
Nie moge ruszac plecami.

CDN

no.

juz jest nmi lepiej.
kotu odrobine tez.
bedzie zyl. jeszcze moze troche pocierpi ale moze bedzie dobrze.

Mamy juz z wet ustalony plan.
Czekamy.
Bo jednak jest male zlamanie co uwiera na jelito grube.
oj no co ja wam bede. niewazne.

Przytocze moze ostatnie zdanie pana weterynarza Bogusława, ktore moze bardziej wam zwizualizuje sytuacje:

MA PANI REKAWICZKI GUMOWE??
MA PANI. TO DOBRZE.
I PRZEDE WSZYSTKIM MA PANI MNIEJSZE PALCE OD MOICH.
NO TO BIERZE PANI SMARUJE SOBIE PALEC PARAFINA I WKLADA W ODBYT KOTA.
NASTEPNIE WUSI PANI WYSKROBACZ POCZATEK KUPKI. A RESZTE KOTEK POWINIEN ZROBIC SAM.

luz.

.

no.

Leje deszcz.
Kotu zrobili lewatywe.
Wyglada potwornie.

Ogolnie mam dosc.Kot tez.

Probuje leczyc kota miłościa i szynka.